Oulun Sataman Mykkänen nousee Satamaliiton hallitukseen

Suomen Satamaliitto ry, 28.5.2019

Suomen Satamaliiton vuosikokous on nimennyt liitolle uuden hallituksen. Puheenjohtajana jatkaa Kokkolan Satama Oy:n toimitusjohtaja Torbjörn Witting ja varapuheenjohtajana toimitusjohtaja Hannu Asumalahti, Rauman Satama Oy.

Muut hallituksen jäsenet ovat:
Toimitusjohtaja Sari De Meulder, Porin Satama Oy, toimitusjohtaja Ville Haapasaari, Helsingin Satama Oy, johtaja Elina Herrala, Neste Oyj, satamajohtaja Hannu Lappalainen, Lappeenranta Free Zone Oy Ltd, toimitusjohtaja Marko Mykkänen, Oulun Satama Oy, toimitusjohtaja Christian Ramberg, Turun Satama Oy, operatiivinen johtaja Niklas Ryynänen, Port of Tolkkinen Oy.

Hallituksen kokoonpanosta päätetään vuosittain. Hallituksen kokoonpanolla tavoitellaan tasapainoista kokonaisuutta, mikä edustaa Satamaliiton koko jäsenkuntaa, sen eri kokoisia satamia, satamien erilaisia liiketoimintastrategioita, meri- ja sisävesisatamia ja alueellista edustavuutta samoin kuin molempien sukupuolten huomioimista kokoonpanossa.