Suomen Satamat ry:n vuosikokous 11.4.2024

Suomen Satamat ry (info a Suomensatamat.fi), 17.4.2024

Suomen Satamat ry.:n vuosikokous pidettiin 11.4.2024. Vuosikokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat ja valittiin yhdistyksen hallitus. Hallitukseen uusina jäseninä nimettiin Lead Counsel, Global Legal Supply & Logistics, Ella Parviainen, Neste Oyj:stä ja satamajohtaja, operatiivinen ja kaupallinen johtaja, Yrjö Vainiala, Naantalin Satama Oy:sta. Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa Ville Haapasaari Helsingin Satama Oy:sta ja varapuheenjohtajana Marko Mykkänen Oulun Satama Oy:sta. Hallituksen kokoonpano löytyy täältä: www.satamaliitto.fi/fin/organisaatio/hallitus/

Iltapäivällä jäsenet jatkoivat keskustelua ajankohtaisista satamien toimintaan ja toimintaympäristöön vaikuttavista teemoista. Mukana iltapäivän tilaisuudessa olivat Merivoimien, Finnpilot Pilotage Oy:n, Fintrafficin ja liikenne- ja viestintäministeriön edustajat.

Päivä huipentui yhteiseen illalliseen juhlavassa ympäristössä vanhassa Presidentin odotusaulassa samalla kun väistyvälle toimitusjohtaja Annaleena Mäkilälle sanottiin kiitokset upeasta ja periksiantamattomasta työstä yhdistyksen eteen Suomessa ja Euroopassa.

Hallitus 11 4