Heikki Nissiselle satamaneuvoksen arvonimi

Suomen Satamaliitto ry, 16.8.2017

Tasavallan Presidentti Sauli Niinistö on myöntänyt satamaneuvoksen arvonimen Helsingin sataman pitkäaikaiselle satamajohtajalle, toimitusjohtaja Heikki Nissiselle. Heikki Nissisen uran mittavia projekteja on ollut Vuosaaren satamakeskuksen rakentaminen. Heikki on myös toiminut ennen eläkkeelle siirtymistään Satamaliiton hallituksen varapuheenjohtajana vuosina 2001 - 2013. Heikki on toiminut keskeisenä henkilönä uudistamassa Satamaliiton hallintomallia nimitystoimikunnan puheenjohtajana vuosina 2015-2016.

Onnittelemme uutta satamaneuvosta!

”Kiitän kaikkia teitä, jotka olette olleet vaikuttamassa tasavallan presidentin 16.6.2017 minulle myöntämään satamaneuvoksen arvonimeen. Minulla on ollut onni saada tehdä työtä osaavien, sitoutuneiden ja aikaansaavien ihmisten kanssa Helsingin Satamassa ja sen laajassa sidosryhmäverkostossa. Vuosaaren satama muodostui elämäntyökseni. Pitkäaikainen jäsenyys Suomen Satamaliitossa opetti ymmärtämään yksittäisten satamien suuren alueellisen merkityksen ja koko satamaverkoston merkityksen Suomelle.

Toivotan paljon hyvää ja menestystä kaikille Suomen satamille ja laajasti koko logistiikka-alalle”. (Heikki Nissinen)