Ilmoittaudu testaamaan uudistuvaa Master’s Guidea

Suomen Satamaliitto ry (info a Satamaliitto.fi), 16.12.2022

NEMOn käyttäjäympäristön materiaaleja, kuten Master’s Guide, ollaan uudistamassa. Tähtäimessä on mm. alukselle satamakäynnin ennakkosuunnitteluun tarjottavien tietojen parempi viestiminen.

Uutta Master’s Guidea pohjustettiin 8.12. nykytilannetta ja käyttötarpeita kartoittavassa työpajassa. Työ jatkuu, ja verkkoympäristössä toimivaa uutta opasluonnosta pääsee testaamaan 2023 alkupuolella. Ilmoittaudu testaajaksi: Eliisa.Sarkkinen a Siili.com

“Projektin tarkoitus on tuottaa palvelumuotoiltu Master’s Guide -palvelu tulevaisuuden tarpeita vastaavaksi, käyttäjäystävälliseksi ja intuitiivisesti toimivaksi konseptiksi, joka tukee turvallista VTS-alueilla liikkumista, meriliikenteen toimijoiden viestintää, informoi satamapalveluista ja tuottaa uudenlaista lisäarvoa entistä laajemmalle joukolle käyttäjiä – aina reittisuunnittelun alkuvaiheilta seuraavasta satamasta lähtöön asti.

Lopputuotteesta asiakas saa helposti, sopivassa muodossa ja yhdeltä luukulta aina ajantasaista tietoa VTS-toiminnasta läpi Suomen rannikon ja Saimaan, eri toimijoiden palveluista sekä muista aluskäyntiin liittyvistä säännöistä ja ohjeista.  Sujuva tiedonkulku mahdollistaa turvallisen ja tehokkaan liikenteen sekä korkean asiakastyytyväisyyden. “

Nykyinen Master’s Guide löytyy täältä